Koordinátor globálneho HR Recruit systému

08.03.2024
Základná mzda:
od 1 600 EUR brutto + 13.ty plat

Vaše úlohy:
Vašou hlavnou zodpovednosťou bude riadenie a správa nášho globálneho systému ATS (Applicant Tracking System):
  • Celosvetovo udržiavanie a správa nášho súčasného náborového softvéru (vytváranie účtov, analýzy, reportovanie, ...)
  • Poskytovanie odbornej podpory a školenie používateľom v rôznych globálnych lokalitách ako náš Globálny kľúčový používateľ,
  • Spolupráca s IT a s dodávateľmi pri riešení technických problémov a vylepšení,
  • Implementácia a zavádzanie našich nových ATS a zabezpečovanie bezproblémového prechodu.
Okrem toho sa zapojíte do vzrušujúcej a pre úspech kritickej oblasti náboru:
  • Definujete, vyvíjate a analyzujete globálne náborové metriky a KPI,
  • Identifikácia trentov, hľadanie oblastí na zlepšenie a podpora našich krajín pri vývoji a implementácií vhodných opatrení.
Budete členom našej HR komunity a budete pôsobiť na globálnej úrovni:
  • Úzka spolupráca s náborovými tímami celosvetovo pre pochopenie potrieb a výziev v jednotlivých krajinách,
  • Spolupráca v rôznych projektoch a pracovných skupinách.
Váš profil:
  • SŠ alebo VŠ vzdelanie v príslušnom odbore,
  • Rád pracujete globálne a viete myslieť „outside the box“,
  • Máte skúsenosť so správou náborových softvérových systémov (ideálne v celosvetovom meradle),
  • MS Office je vašou silnou stránkou,
  • Výhodou je ak ovládate analytiku náboru a techniky analýzy údajov,
  • Úplne obchodná znalosť angličtiny (min. úroveň B2) spolu s komunikačnými a interpersonálnymi zručnosťami,
  • Zodpovednosť, spoľahlivosť a flexibilita sú vlastnosti, ktoré vás vystihujú.
Ponúkame:
  • 37,5 hodinový pracovný týždeň,
  • Osobný rozvoj na odborných a jazykových zručnostiach s možnosťou využitia High-Tech technológií,
  • 13.ty plat pri plnení dohodnutých cieľov,
  • Podpora Vás a Vašej rodiny (odmeny pri: manželstve, narodení dieťaťa, sprostredkovaní zamestnanca, pracovné / životné jubileum, ...),
  • Flexibilný pracovný čas,
  • Priaznivé prostredie pre rozvoj kariéry,
  • 4% príspevok do DDS z hrubej mzdy,
  • Stravovanie vo vlastnej jedálni,
  • Buddy program (komplexné zapracovanie na pracovisku),
  • 4 dni mimoriadne voľna (tzv. Sick days).
Ďalšie kroky:
Ak Vás zaujala naša ponuka alebo viete odporučiť kandidáta na túto pracovnú pozíciu, prosím, zašlite životopis v slovenskom a anglickom jazyku na dole uvedenú e-mailovú adresu.

Kontakt:
LEONI Wiring Systems Slovakia spol. s r. o., Soblahovská 2050, 911 01 Trenčín
Ing. Patrik Lukáč, 421 32 3234 734 patrik.lukac@leoni.com alebo praca@leoni.com

V zmysle Zákona č. 18/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov, Vás prosíme o pripojenie Vášho súhlasu na spracovanie osobných údajov, za účelom náborového procesu spoločnosti LEONI Wiring Systems Slovakia spol. s r. o.



Návrat na aktuality