Elektronická komunikácia
Elektronická komunikácia medzi vyučujúcimi, zamestnancami univerzity a študentmi prebieha výhradne cez:
- Univerzitné e-maily (meno.priezvisko@student.tnuni.sk)
- Aplikáciu Microsoft Teams
Je dôležité pravidelne sledovať tieto komunikačné kanály.
E-mailové účty pre študentov
- Účty sú zriadené všetkým zapísaným študentom pred začiatkom akademického roka.
- Študentom so zápisom až počas roka sú účty zriaďované priebežne.
- Noví študenti: V systéme AiS2 v osobných údajoch vidíte adresu od momentu potvrdenia návratky. Avšak to neznamená že je už aktívna.
- Pokračujúci študenti: Adresa ostáva aktívna.
Prihlásenie do účtu Office 365
Aký mám e-mail?
- meno.priezvisko@student.tnuni.sk
- Ak máte menovca, vaša adresa môže byť meno.priezvisko1@student.tnuni.sk
- Presné znenie priradenie adresy vidíte v systéme AiS2 v osobných údajoch. (študentom s viacerými menami sa upravuje pred vytvorením)
Aké mám heslo?
- Heslo pri prvom prihlásení: Tn0000000000 (kde "0000000000" je vaše rodné číslo uvedené v AiS2)
- Po prihlásení si zmeňte heslo na bezpečnejšie
Prvé prihlásenie
- Otvorte https://outlook.office365.com
- Prihláste sa svojou univerzitnou e-mailovou adresou a počiatočným heslom
- Nastavte si dvojstupňové overenie cez Authenticator, alebo telefónne číslo (odporúčame telefónne číslo)
- Po nastavení sa môžete prihlásiť do mobilných aplikácií Outlook a Teams
- Prihlásenie na študentskej sieti je možné aj bez dvojstupňového overenia
- Na úvodnej stránke https://www.office.com je aktuálne zobrazovaný copilot, ale v ľavej časti je menu kde nájdete možnosť aplikácie a viete sa dostať do outlooku, wordu, excelu a podobne.
Riešenie problémov s prihlásením
Ak sa neviete prihlásiť:
- Overte si v systéme AiS2 v osobných údajoch presný tvar Vašej adresy.
- Ak problém pretrváva, napíšte na roman.minaroviech@tnuni.sk, uveďte popis problému, Vaše ID zo systému AiS2 alebo ISIC karty a prípadne aj printscreen problému.